iulie 21, 2019by Bestballroom

Pentru o nuntă reușită, apelăm la un wedding planner sau ne organizăm propriul eveniment?

Pentru o nuntă reușită, apelăm la un wedding planner sau ne organizăm propriul eveniment?

Ai raspuns emotionata „da!” la cerea in casatorie si, teoretic, stii ca de acum inainte evenimentele vor decurge rapid, unul dupa celalalt: logodna, pregatirile pentru casatorie si apoi nunta. Ai inceput deja sa primesti o multime de sfaturi de la prieteni si cunoscuti, mesaje de la rude si oferte de la saloane de evenimente, florarii sau firme de catering… Toti te bombardeaza cu informatii diverse si fiecare vrea un raspuns de la tine, te simti pierduta si iti e greu sa stapanesti avalansa de prioritati pe care ar trebui sa le rezolvi… Incet-incet, nunta perfecta pe care ai visat-o inca din copilarie tinde sa se transforme intr-un vis urat…

STOP! Acesta ar fi scenariul negativ pe care ar trebui sa il faci uitat imediat ce ai stabilit casatoria! Toata povestea cu organizarea se poate rezolva extrem de simplu, important este sa fii foarte sincera fata de tine insati atunci cand te auto-evaluezi: daca ai spirit practic si iti place sa te implici in aceasta activitate, te vei putea ocupa singura de tot ceea ce inseamna o nunta; iar daca te stii ca esti o perfectionista dar te simti depasita de evenimente, vei apela la un wedding planner.

Prima optiune implica multa hotarare, un spirit organizatoric accentuat, autoritate, rezistenta la stres si putin curaj. Cea de-a doua alternativa implica, poate, mai multe resurse financiare insa te scuteste de multa bataie de cap: trebuie doar sa ii prezinti organizatorului de nunti dorintele tale privind ceremonia si sa alegi, impreuna cu acesta, cele mai bune dintre optiunile care iti sunt prezentate.

Fii propriul tau wedding planner
Organizare, rabdare si nervi de otel: de aceste trei calitati (glumim!) trebuie sa dai dovada daca optezi pentru varianta in care iti vei planifica propria nunta. Pentru ca evenimentul sa iasa exact asa cum ti-ai dorit si sa ii supravietuiesti cu brio, trebuie sa pui la punct, rand pe rand, fiecare amanunt. Deoarece sunt foarte multe de facut, te sfatuim sa incerci sa delegi din sarcini si sa implici alaturi de tine cat mai multe persoane de incredere, pe care sa te poti baza. Daca ai pe cineva apropiat care a trecut de curand printr-un eveniment asemanator, poti spune chiar ca ai dat lovitura! Astfel, procesul de organizare a evenimentului va fi mai putin solicitant, iar, la final, vei fi mai putin stresata si obosita.

Sfatul nostru este ca daca te hotarasti sa fii propriul tau wedding planner, sa incepi organizarea cu cat mai mult timp inainte de eveniment si sa iti faci o agenda in care sa treci termene clare pentru fiecare obiectiv care trebuie indeplinit, cine se va ocupa de acesta alaturi de tine si stadiul sai de realizare. Un an si jumatate inainte de nunta, credem noi, va fi suficient.

Dupa ce vei alege nasii, biserica si locatia in care se va desfasura evenimentul festiv, raman o multime de alte puncte de bifat in agenda: lista de invitati, bugetul nuntii, decoratiunile, fotograful, filmarile, meniul, toaletele pentru miri si pentru domnisoarele de onoare, programarile pentru machiaj si coafura, rezervarile pentru luna de miere etc.

Wedding planner: nunta fara stres!
In cazul in care nu ai foarte mare incredere in capacitatile tale organizatorice sau ti se pare ca nu vei avea destul timp pentru a le aranja pe toate asa cum iti doresti, recomandarea noastra este sa te bazezi pe un wedding planner. Ai grija, insa: nu apela la aceasta solutie daca nu poti accepta recomandarile pe care le primesti si daca pornesti de la principiul „stiu eu mai bine!”.

Ce este sau, mai bine zis, ce face un organizator de nunti? Pe scurt, este ajutorul tau principal: omul la ale carui recomandari si sfaturi apelezi pentru a-ti face ziua nuntii mai frumoasa. Acesta, fie ca pune in aplicare toate ideile pe care i le-ai prezentat, fie ca iti sugereaza altele mai bune, are un singur scop: un eveniment cu adevarat reusit, de care sa te bucuri fara stres si oboseala.

In primul rand, wedding planner-ul este cel care, dupa ce va discuta in prealabil cu tine, va stabili si va pune la punct toate amanuntele legate de tematica nuntii. In functie de dorintele tale, va organiza cu maxima eficienta absolut totul – de la tinute la aranjamente florale, la meniu, va selecta localul de nunta, se va ocupa de decoratiuni si de partea de divertisment. De asemenea, un bun profesionist in acest domeniu va selecta cei mai buni fotografi si videografi, se va ocupa de muzica, de marturii, de tiparirea si trimiterea invitatiilor si iti va alege, daca este cazul, chiar si torul de nunta. Nu in ultimul rand, va „programa” la minut tot ceremonialul si va avea grija sa nu apara intarzieri suparatoare sau incidente care sa iti umbreasca cea mai frumoasa zi. In plus, va tine sub control si bugetul: desi angajarea unui astfel de profesionist este privita ca o cheltuiala suplimentara, trebuie sa fii constienta ca un bun wedding planner te va ajuta sa te incadrezi intr-un anumit buget si chiar te va ajuta sa faci economii.

Pentru ca un bun wedding planner a trecut prin toate acestea de atatea ori, va reusi sa dea dovada de maxima eficienta, pentru ca tu sa iti poti pastra zambetul pe tot parcursul ceremoniei. Va fi alaturi de tine la repetitiile care se fac pentru a se convinge ca totul merge perfect, iar daca vei sti cum sa comunici cu el si, mai ales, sa ai incredere in capacitatile sale, va face tot posibilul sa-ti indeplineasca doleantele.

Oferta noastra: nunta la pachet cu wedding planner
Pentru ca The Best Ballroom se va inaugura in luna august, special pentru tine am pregatit o ofera speciala: o nunta de poveste cu doar 83 de euro/meniu, cu toate taxele incluse! In acest pret, iti oferim chiar si un wedding planner!

Vei beneficia de Lemonade Bar, aranjamente de sala (fete de masa, servete – toate din brocart), aranjamente florale si suporturi de aranjamente florale (15 modele la alegere) pe fiecare masa, decor special pentru masa de prezidiu, numere de masa si meniuri pe fiecare masa, casuta de dar si opis. Bineinteles, mirii si invitatii vor fi intampinati cu sampanie, iar bauturile vor fi servite in sistem open bar.

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Setările de confidențialitate

Când vizitați un site Web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați-vă serviciile Cookie personale aici.

Aceste module cookie ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanța site-ului nostru.

  • _ZB_ADMIN_TIME_STAMP_
  • _ZB_ADMIN_LAST_URL_
  • _ZB_STATS_IMPRESSION_FREEMIUM_
  • _ZB_STATS_IMPRESSION.619bf5db
  • _ZB_STATIC_DR_currentSessionTimeVisit
  • _ZB_STATIC_DR_firstTimeVisit
  • _ZB_STATIC_DR_widgetsUpdateTime
  • _ZB_STATS_VISIT

  • 1P_JAR.APISID
  • CONSENT
  • HSID
  • NID
  • SAPISID
  • SID
  • SSID

  • 1P_JAR
  • AID
  • APISID
  • CONSENT
  • HSID
  • NID
  • S
  • SAPISID
  • SID
  • SIDCC
  • SSID

Decline all Services
Accept all Services