iulie 23, 2019by Bestballroom

Care sunt criteriile după care îți alegi salonul de evenimente, astfel încât să ai garanția unei petreceri reușite?

Care sunt criteriile după care îți alegi salonul de evenimente, astfel încât să ai garanția unei petreceri reușite?

Pentru că vom inaugura, în curând, un nou salon de evenimente, ne-am gândit că experiența noastră în domeniu vă poate fi de folos! Astfel, vă punem la dispoziție cu câteva sfaturi pertinente, care să vă ajute la căutarea locației perfecte atunci când doriți să organizați o nuntă, un botez sau o aniversare cu mai mulți invitați și să puteți semna, fără emoții, contractul de rezervare.

Salonul de evenimente: site-ul arată bine, dar convinge-te de realitate!

Cei mai mulți dintre noi își încep căutările online, iar primul lucru care ne sare în ochi este site-ul salonului de evenimente. Aici găsim, sau ar trebui să găsim, cele mai importante informații de care avem nevoie: amplasarea, capacitatea localului, felul în care acesta este decorat, facilitățile pe care le oferă și modul în care putem lua contact cu reprezentanții săi pentru a afla mai multe amănunte. Dar, pentru că știm cu toții proverbul cu „afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”, sfatul nostru este să nu vă bazați doar pe site. Vă sfătuim să căutați online recenzii ale salonului respectiv și, mai mult, să faceți o vizită la fața locului pentru a vă convinge că realitatea corespunde așteptărilor. Cu cât mai multe saloane vizitate, cu atât mai multe șanse de reușită!

Data pentru care rezervație este importantă salonul de eveniment

Nu uitați că, dacă un eveniment de familie este mai ușor de organizat, un botez sau o nuntă presupun o serie de termene stricte care trebuie respectate. Se poate întâmpla să vă placă foarte mult un anumit salon de evenimente, dar acesta să nu fie disponibil la data pe care o doriți. De aceea, o primă documentare trebuie făcută cât mai rapid, pentru a avea îndeajuns timp la dispoziție. Pentru că poate fi extrem de dificil să găsiți salonul de evenimente ideal pentru o nuntă, spre exemplu, căutările voastre ar trebui să se desfășoare în paralel cu stabilirea datei evenimentului.

Pentru a nu avea surprize, rezervarea pentru o nuntă ar trebui să înceapă cu mai bine de un an înainte de data stabilită. În cazul botezului, de asemenea, este bine să ne luam o marjă de timp de circa o jumătate de an pentru a nu risca sa pierdem salonul dorit.

Salon de evenimente prea mare sau prea mic?

Un alt criteriu extrem de important pentru alegerea salonului de evenimente îl constituie capacitatea acestuia, decorațiunile și arhitectura sa interioară. Se poate întâmpla să vă placă un anumit local, dar să constatați, ulterior, că acesta nu îi poate găzdui pe toți cei 200 de invitați sau că aceștia se pot juca de-a v-ați ascunselea printre coloanele și nișele din salon.

Pentru a evita aceste neajunsuri, trebuie ca mai întâi să decideți numărul prietenilor care vor fi invitați la eveniment și apoi, în funcție de acesta, să alegeți ballroom-ul potrivit. La fel de importantă este și arhitectura încăperilor, nu doar capacitatea acestora. Dacă, spre exemplu, un salon cu coloane în zona centrală nu este deranjant în cazul unui eveniment cum ar fi aniversarea unei zile de naștere, cu un număr mai mic de musafiri, aceeași încăpere nu este recomandată pentru organizarea unei nunți, să spunem – pentru că mirii vor fi mai greu de văzut de către invitați, iar aceștia nu vor avea la dispoziție un spațiu deschis în care sa poată interacționa sau dansa. Un eveniment cu 300 de invitați are nevoie de un salon extrem de spațios, cu un ring de dans generos, fără stâlpi centrali sau separeuri. Nici decorațiunile nu trebuie neglijate, pentru că ar fi oarecum nepotrivit să organizați, spre exemplu, un eveniment tip business într-un decor oriental desprins din povestea celor 1001 de nopți. Nu uitați că arhitectura influențează direct și acustica sălii: un eveniment cu o sonorizare perfectă necesită o încăpere fără multe separeuri sau generatoare de ecou.

La acest capitol spre exemplu, ies câștigătoare saloanele de evenimente în care, în cadrul aceleiași locații, puteți opta între mai multe saloane, cu capacități și decorațiuni diferite. Spre exemplu, la Best Ballroom vă oferim șase saloane de capacități diferite, cu o decorație tematică individualizată, extrem de versatile, care pot satisface o gamă extrem de largă de necesități.

Dacă v-a plăcut un anumit local de evenimente pentru o terasă, un spațiu de primire sau un loc de joacă pentru copii, ar trebui să întrebați din timp dacă acestea pot fi rezervate în exclusivitate pentru petrecerea voastră sau dacă vor fi „împărțite” cu alte evenimente. Accesul facil la baie sau o cameră specială destinată mirilor se pot constitui în opțiuni importante pentru alegerea locației.

Fără costuri ascunse la rezervarea salonului de evenimente

Indiferent de cât de mult ne place un anumit salon, trebuie să fim realiști și să ținem seama că fiecare își alocă un anumit buget pentru evenimentul pe care îl organizează. De câte ori nu am fost „păcăliți” de prețuri sau tarife care, la prima vedere, păreau extrem de rezonabile și de transparente, pentru ca apoi să aflăm despre existența unor taxe ascunse? Pentru a rezolva eficient această spinoasă problemă, trebuie să găsim profesioniști de încredere, împreună cu care să putem stabili de la bun început care sunt costurile exacte pe care le presupune evenimentul nostru și cu care (de ce nu?) să putem chiar și negocia.

Aceștia trebuie să vă informeze foarte clar dacă, pe lângă contract, mai pot să apară costuri ascunse: cum ar fi chiria sălii, onorariul echipei de ospătari, al personalului de la bucătărie, taxa de dop sau plata veselei deteriorate accidental. De asemenea, trebuie specificate foarte clar și eventualele penalități pe care ambele părți ar trebui să le plătească în cazul schimbării datei stabilite inițial, a numărului de invitați, meniului sau altor  modificări apărute ulterior semnării contractului.

Un alt criteriu pentru alegerea salonului de evenimente îl pot constitui promoțiile: există localuri care oferă prețuri speciale pentru nunțile organizate, spre exemplu, duminica sau oferte promoționale all inclusive, cum ar fi, în cazul nostru, o nuntă de poveste cu doar 88 de euro/meniu, cu toate taxele incluse! În acest preț, The Best Ballroom vă oferă Lemonade Bar și wedding planner. Veți beneficia de aranjamente de sală (fețe de masă, șervete – toate din brocart), aranjamente florale și suporturi de aranjamente florale (15 modele la alegere) pe fiecare masă, decor special pentru masa de prezidiu, numere de masă și  meniuri pe fiecare masă, căsuță de dar și opis. Bineînțeles, mirii și invitații vor fi întâmpinați cu șampanie, iar băuturile vor fi servite în sistem open bar.

Ce servicii vă oferă salonul de evenimente?

Organizarea unei nunți sau a unei petreceri private nu depinde doar de spațiul pus la dispoziție de salonul de evenimente ci și de serviciile oferite aici. Dacă nu aveți veleități de organizatori de evenimente și doriți ca lucrurile să decurgă cât mai simplu pentru voi, ar trebui să vă orientați spre saloane de evenimente care să vă ofere atât servicii de catering și divertisment, cât personal profesionist care să vă asigure o petrecere perfectă! Spre exemplu, ca să vă convingem că meniurile prezentate în fotografiile de pe site-ul nostru sunt la fel de apetisante și în realitate, vă oferim posibilitatea unei degustări!

De asemenea, sunt de preferat firmele care vă pot pune la dispoziție sau vă pot recomanda servicii externe, cum ar fi fotografierea si filmarea evenimentului, formația sau DJ-ul care asigură buna dispoziție ori floristul sau decoratorul. Pentru că este bine să vă asigurați că totul va decurge perfect,  ar fi bine ca personalul salonului pe care îl alegeți să vă permită să vedeți aranjamentele finalizate cu o zi înainte de eveniment.

Nu în ultimul rând vă recomandăm să vă orientați spre saloane de evenimente care să poată asigura o atmosferă optimă pe parcursul petrecerii (încălzire iarna, aer condiționat vara, locuri speciale pentru fumători) și care să dispună de o parcare în care invitații să își poată lăsa mașinile proprii.

Experiența echipei care deservește salonul de evenimente

Echipa care deservește salonul de evenimente și care se va ocupa de organizarea petrecerii voastre este extrem de importantă. Pentru a vă convinge de calitățile acesteia, este bine să cereți contacte ale foștilor clienți, care vă vor putea furniza cele mai precise referințe.

În cazul nostru, spre exemplu, deși vă prezentăm un proiect nou-nouț, vă punem la dispoziție un personal experimentat, profesionist, pe care vă puteți baza pentru organizarea unui eveniment impecabil.

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Setările de confidențialitate

Când vizitați un site Web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați-vă serviciile Cookie personale aici.

Aceste module cookie ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanța site-ului nostru.

  • _ZB_ADMIN_TIME_STAMP_
  • _ZB_ADMIN_LAST_URL_
  • _ZB_STATS_IMPRESSION_FREEMIUM_
  • _ZB_STATS_IMPRESSION.619bf5db
  • _ZB_STATIC_DR_currentSessionTimeVisit
  • _ZB_STATIC_DR_firstTimeVisit
  • _ZB_STATIC_DR_widgetsUpdateTime
  • _ZB_STATS_VISIT

  • 1P_JAR.APISID
  • CONSENT
  • HSID
  • NID
  • SAPISID
  • SID
  • SSID

  • 1P_JAR
  • AID
  • APISID
  • CONSENT
  • HSID
  • NID
  • S
  • SAPISID
  • SID
  • SIDCC
  • SSID

Decline all Services
Accept all Services